DMAX HEALTH ayrıcalığıyla tüm dünyada geçerli komplikasyon sigortası.

DMAX Sağlık Turizmi Komplikasyon Sigortası

Sağlık turizmi komplikasyon sigortası nedir?

Sağlık Turizmi Komplikasyon Sigortası sizi ameliyat sonrası oluşabilecek maliyet artışlarından korur. Bu ameliyat sonrası ortaya çıkan bir komplikasyon kadar basit bir şey olabilir.

Sağlık Turizmi Komplikasyon Sigortası söz konusu olduğunda, konu sadece finansal koruma değildir. Kendinizi yardıma veya tıpla ilgili rehberliğe ihtiyaç duyarken bulabilirsiniz. Bu, ek tıbbi tedavi ayarlamak, hastanede bakım altındayken sağlığınızı izlemek veya gerekiyorsa takip konsültasyonu için cerrahınıza geri dönmek ve bir doktor tarafından imzalanmak olabilir. Standart seyahat sigortası poliçelerinin yurt dışında planlanan tıbbi tedaviyi kapsaması pek mümkün değildir.

Sağlık Turizmi Komplikasyon Sigortası nasıl çalışır?

Sağlık Turizmi Komplikasyon Sigortası, poliçenizi satın alırken seçmiş olduğunuz teminata göre yurt dışında geçireceğiniz ameliyatla ilgili masraflarınızı karşılamak için var.

Sağlık turizmi komplikasyon sigortası hakkında dikkat edilmesi gereken birkaç önemli nokta vardır:

  • Sağlık Turizmi Komplikasyon Sigortası öngörülemeyen durumları kapsayacak şekilde tasarlanmıştır. Bu, bilinen veya 'kontrolünüz altında kabul edilen' her şeyin otomatik olarak kapsam dışı bırakıldığı anlamına gelir. Örneğin, COVİD-19 nedeniyle seyahat yasağı ilan edildikten sonra tatiliniz için sağlık turizmi komplikasyon sigortası yaptırırsanız ve seyahat yasağı devam ettiği için seyahatinizi iptal etmek zorunda kalırsanız, iptal masraflarınız karşılanmayacaktır. sigortacı tarafından karşılanır.
  • Sağlık Turizmi Komplikasyon Sigortası herşeyi kapsamaz. Her poliçe, kendi teminat seviyeleri ve koşullarıyla farklıdır. Satın almadan önce poliçe kapsamını kontrol etmeniz önemlidir ve poliçenin beklentilerinizi karşılamasını sağlar. Ayrıca teminat haklarınızı ve ne tür bir geri ödemeye hak kazandığınızı da bileceksiniz.
  • Sağlık Turizmi Komplikasyon Sigortasını ameliyatınız için rezervasyon yaptırdığınız anda yaptırmanız gerekmektedir. Sigortanın kapsadığı süre ameliyat seyahati süresini kapsar ve tazminat talepleri ameliyat tarihinden sonraki ilk 180 gün içinde yapılabilir. Bu poliçenin maksimum süresi poliçe başlangıç ​​tarihinden itibaren 180 gündür.
  • Bu Sağlık Turizmi Komplikasyon Sigortası 18-65 yaş arası kişiler için geçerlidir.
  • Bu poliçedeki vefat teminatı, defin masrafları ve ülkesine geri gönderilmeyle ilgilidir.
  • Hak talebinde bulunmak için doktorunuzdan/cerrahınızdan, bu poliçenin alındığı cerrahi prosedürden kaynaklanan bir komplikasyon yaşadığınıza dair kanıt sunmanız gerekir. Seçenekler daha sonra ek tıbbi müdahale için cerrahınıza Türkiye'ye dönmek veya sigorta şirketi tarafından onaylandığı takdirde, talebiniz sigortacınız tarafından onaylandıktan sonra ikamet ettiğiniz ülkede maksimum 7500 ABD Doları'na kadar tıbbi bakım için sözleşme yapabilirsiniz.
  • Poliçe kapsamında talepte bulunurken poliçeyi geçersiz kılmanızı önlemek amacıyla tüm yükümlülüklerinizi yerine getirdiğinizden emin olmak için lütfen poliçe belgelerinize bakın.

Sağlık Turizmi Komplikasyon Sigortasına neden ihtiyacınız var?

Sağlık Turizmi Komplikasyon Sigortası zorunlu olmasa da, tıbbi bir işlem için yurtdışına yapılan seyahatlerin vazgeçilmez bir parçasıdır. Ameliyat için yurt dışına gittiğinizde her şeyin yolunda gitmesini umsak da, gerçek her zaman bu değildir, bu nedenle herhangi bir durumla karşılaşıldığında korumanın yerinde olması önemlidir.

Sağlık Turizmi Komplikasyon Sigortası teminatı nedir?

Bu tek seferlik bir politikadır.

Fiyat, satın alma işleminizi etkileyebilecek bariz bir faktör olsa da, bundan daha fazlasına bakmanız ve ameliyatınızdan sonra bir sorun ortaya çıkması durumunda kendinizi koruduğunuzdan emin olmanız önemlidir. Müşterilerimizin ameliyat için seyahat ederken kendilerini korumalarına olanak sağlamak için fiyatı rekabetçi tuttuk.

Sağlık Turizmi Komplikasyon Sigortası ne zaman alınır?

Sağlık Turizmi Komplikasyon Sigortasını ameliyat randevunuz onaylandıktan ve depozitonuz ödendikten hemen sonra yaptırmalısınız. İnsanların bunu son dakikaya bırakması alışılmadık bir durum değil (bunu anlıyoruz - bu her zaman eğlenceli bir satın alma değildir), ancak sizi ve seyahatiniz için mali durumunuzu korumak çok önemlidir.

Sağlık Turizmi Komplikasyon Sigortası ne zaman gereklidir?

Sağlık Turizmi Komplikasyon Sigortası seyahatinizin vazgeçilmez bir aksesuarıdır. İster ameliyatınızı ve ameliyat sonrası cerrahınız tarafından belirlenen önerilen kalış süresini kapsayan kısa bir süreliğine izinli olun, ister ameliyatınızı diğer tatil aktiviteleriyle birlikte daha uzun bir süreye dahil etmeye karar vermiş olun, yine de kendinizi ve seyahatinizi korumanız gerekir. Kimse maddi kayıp yaşamak, yardım ve desteğin olmadığı bir durumda kalmak istemez. Sağlık Turizmi Komplikasyon Sigortasını yaptırdığınızda bunların hiçbirini düşünmenize gerek kalmaz. En kötüsünün gerçekleşmesi durumunda size gönül rahatlığı vermek için oradadır.

Bu politika kapsamında nasıl hak talebinde bulunulur?

Sigortalının aşağıdaki şartlara uymaması halinde sigortacı tazminatı ödemeyi reddedebilir veya daha düşük bir tazminat ödeyebilir;

Sigortalı, hasarla sonuçlanan veya sonuçlanabilecek bir kaza veya hastalık durumunda, poliçe belgelerinde belirtildiği şekilde Hizmetler Müdür Yardımcısına bildirimde bulunmalıdır.

Bir kaza veya hastalık durumunda sigortalı, uygun niteliklere sahip bir tıp doktorunun desteğini almak için derhal harekete geçmeli ve poliçe belgelerinde belirtildiği şekilde Hizmetler Müdür Yardımcısına bildirimde bulunmalıdır.  Ölüm halinde sigortalının lehtarının da aynı prosedürü takip etmesi gerekir.

Sigortalı/sigortalının lehtarı, taleple ilgili olarak sigortalının tüm tıbbi kayıtlarına, raporlarına, notlarına ve iletişimlerine erişim için Hizmetler Müdür Yardımcısının tıbbi danışmanına yetki vermelidir.  Tıbbi danışmanın, Talebi incelemek amacıyla Hizmetler Müdür Yardımcısının gerekli gördüğü şekilde Sigortalıyı/Faydalanıcıyı muayene etmesine izin verilmelidir.

Bu politika kapsamında herhangi bir hastalık veya komplikasyon ortaya çıktıktan sonra herhangi bir ek tıbbi veya cerrahi tedavi alınmadan veya planlanmadan önce, Hizmetler Müdür Yardımcısına yazılı bir talep bildirimi gönderilmelidir.

Destekleyici belgeler Sigortalı tarafından Hizmetler Müdür Yardımcısının talebini takip eden 15 gün içerisinde sunulmalıdır.  Bunun yapılmaması iddiayı geçersiz kılacaktır.

 

BU BELGE YASAL BİR BELGE DEĞİLDİR VE BİR TALEP YAPILMASI İÇİN GÜVENİLMEZ.  SATIN ALMADAN ÖNCE TÜM HÜKÜM VE KOŞULLARDAN HABERDAR OLDUĞUNUZDAN EMİN OLMAK İÇİN LÜTFEN POLİTİKA BELGELERİNİZİ OKUYUN.